„Ne dijeli ljude, podijeli ljubav“ – Kupovinom rasparenih čarapa u Amko marketima
podrži osobe s Down sindromom
U sklopu svoje društveno odgovorne misije, i ove godine Amko marketi zajedno sa svojim
kupcima nastavljaju s kampanjom „Podijeli ljubav“, čiji je cilj podizanje svijesti o važnosti
inkluzije i podrške osobama s Down sindromom.
U okviru kampanje „Podijeli ljubav“, svi kupci posebne kolekcije rasparenih čarapa u Amko
marketima mogu biti dio humane misije, jer će sredstva prikupljena prodajom ovih čarapa biti
donirana Udruženju „Život sa Down sindromom“ za podršku osobama s Down sindromom.
Prodaja počinje danas, neposredno prije obilježavanja Svjetskog dana osoba s Down
sindromom, koji se obilježava 21. marta.
Ne dijeli ljude, podijeli ljubav
„Ova kampanja ima za cilj ne samo da pruži finansijsku podršku, već i da podstakne razgovor
o jednakim mogućnostima i prihvatanju različitosti. „Ne dijeli ljude, podijeli ljubav“ – ova
jednostavna, a tako snažna poruka naš je poziv na akciju, jer ljubav nije samo osjećaj, već i
djelovanje. U ovim izazovnim vremenima, možemo učiniti dobro djelo ako se samo malo
osvrnemo oko sebe i pomognemo onima koji su najranjiviji u društvu. Osobe s Down
sindromom nas uče beskompromisnoj ljubavi, prihvatanju i hrabrosti. Njihova snaga ne leži u
fizičkoj moći, već u toplini srca i nesebičnosti“, kazala nam je Minela Durmo direktor
marketinga Amko komerca.
Jedan od prepoznatljivih simbola Svjetskog dana osoba s Down sindromom su rasparene
čarape – simbol različitosti i jedinstvenosti svake osobe. U sklopu kampanje, Amko marketi
će u prodaju pustiti posebne čarape sa snažnim porukama: „Različiti, a jednaki u srcu“,
„Razumijevanje mijenja svijet“, „Različiti cvjetovi čine vrt ljepšim“, „Heroji nose osmijehe“.
Kupovinom ovih čarapa, svaki kupac postaje dio misije ljubavi i podrške.
Kako možete podržati kampanju?
Kupovinom rasparenih čarapa u Amko marketima od 17. marta, svi građani mogu dati svoj
doprinos ovoj priči. „Naš cilj je ne samo prikupiti sredstva za pomoć, već i podstaći ljude da
razmišljaju o inkluziji i važnosti podrške osobama s Down sindromom. Vjerujemo da kroz
male geste, poput nošenja rasparenih čarapa, možemo poslati veliku poruku ljubavi i
razumijevanja“, istakla je Durmo.
Čarape su dostupne u većim Amko marketima od 17. marta. Podrži kampanju i ne dijeli ljude – podijeli ljubav!