Startala kampanja ,,Kupujmo domaće-neka ostane među nama”

U organizaciji udruženja Kupujmo i koristimo domaće-kvalitetno proizvedeno u BiH počela je ovogodišnja 13. kampanja pod nazivom ,,Kupujmo domaće-neka ostane među nama”. Emitova će se šest spotova na tv stanicama, društvenim mrežama, billboard-ima, city light-ovima te led ekranima na najfrekventijim lokacijama.

Cilj kampanje je da su budi svijest građana o značaju kupovine domaćih proizvoda i korištenja usluga naših firmi. Važno je stalno podsjećati naše stanivništvo da daju prednost domaćim prije nego stranim artiklima jer na taj način više novca ostaje u BiH.

U ovogodišnjoj kampanji učestvuju: Amko, Akova, Argeta, Violeta, BH Telecom, Zlatno zrno, Meggle, Duhanpromet, Pađeni i Sahha solution.

Zaštitno lice kampanje je glumac Adnan Hasković. Kampanja traje do kraja godine