Osnovni podaci o organizaciji
Organizacija ZALMO d.o.o. je osnovana 1973. godine sa sjedištem u Mostaru i poslovnicom u Sarajevu. Osnovna djelatnost organizacije je proizvodnja sigurnosnih vrata, protuprovalnih i protupožarnih vrata. Kvalitetni i stručni ljudi, visoka razina znanja, tehnološka rješenja, fleksibilnost prema potrebama kupaca predstavljaju osnovne prednosti našeg preduzeća.
ZALMO d.o.o. utvrđuje eksterna i interna pitanja koja su relevantna za njegovu djelatnost, ostvarivanje ciljeva i realizaciju planova, kao sposobnost da konzistentno osigurava proizvode i usluge po zahtjevu korisnika i primjenljivih zakona i propisa kao kontekst organizacije.
Pod kontekstom organizacije podrazumijeva se utvrđivanja trenutnog stanja organizacije kako u odnosu na okruženje-eksterni kontekst, tako i na interne performanse-interni kontekst.
Okruženje u kome organizacija posluje se posmatra kao eksterni kontekst i razmatra pitanja pravnog, tehnološkog, konkurentskog, tržišnog, kulturološkog, ekonomskog okruženja-bilo da su ona iz lokalnog ili šireg okruženja. Interni kontekst obuhvata resurse organizacije kroz znanje, performanse, klimu, kulturu i interne vrijednosti i slabosti.
Razumijevanje potreba i očekivanja zainteresovanih strana
Najviše rukovodstvo svojim pristupom stavlja kupca na prvo mjesto, što osigurava da su: utvrđene njegove potrebe i očekivanja, da su pretočene u zahtjeve i da se ispunjavaju sa ciljem poboljšanja njegovog zadovoljstva.
ZALMO d.o.o. prati i periodično vrši preispitivanje informacija o eksternim i internim pitanjima. Bitne zainteresovane strane za funkcionisanje sistema upravljanja kvalitetom su: kupci, radnici i dobavljači.
Organizacija prati i preispituje informacije od bitnih zainteresovanih strana tako što:
- Prati potrebe, očekivanja i zadovoljstvo kupaca (ankete, lični kontakt, e-mailovi, telefonski razgovori, obilazak bitnih kupaca);
- Prati primjenljivu zakonsku regulativu iz oblasti svog poslovanja;
- Mjeri zadovoljstvo radnika (svakodnevna komunikacija, anketa)
Posebno bitan faktor osiguranja zadovoljstva naših kupaca su znanja, sposobnosti i visoka svijest zaposlenika, zbog toga uvijek težimo da aktivnosti vođenja, realizovanja i kontrole poslova izvodi kompetentno i motivirano osoblje.
Shodno posebnim potrebama za sticanje novih znanja, kontinuirano se planiraju i provode dodatne obuke zaposlenika o čemu brinu neposredni rukovodioci, direktor i PRK.
Svjesni uloge i značaja radnog okruženja (kombinacija ljudskih i fizičkih faktora) kako za efektivno ostvarivanje zahtjeva kupaca tako i za zaštitu zdravlja i sigurnosti na radu zaposlenih, kontinuirano brinemo o osiguranju i održavanju adekvatnog radnog okruženja. Pri tome uvijek težimo osigurati okruženje koje će na najbolji način doprinijeti motivaciji, očuvanju zdravlja te optimalnom radnom učinku svakog zaposlenika tokom obavljanja njegovih radnih zadataka.
Stalna poboljšanja
Organizacija stalno poboljšava prikladnost, adekvatnost i efektivnost sistema upravljanja kvalitetom putem primjene: politike kvaliteta, ciljeva kvaliteta, rezultata audita, korektivnih mjera, analize podataka, preispitivanja od rukovodstva.
Na početku svake poslovne godine na osnovu gore navedenih ulaza najviše rukovodstvo donosi godišnji program poboljšanja performansi Društva.
Na godišnjem preispitivanju sistema upravljanja kvalitetom rukovodstvo organizacije razmatra da li su rezultati analiza i vrednovanja dali zadovoljavajuće rezultate u odnosu na planirano.
Rukovodstvo organizacije analizira realizaciju godišnjih ciljeva poslovanja i vrednuje poslovanje u odnosu na predhodni period radi praćenja razvoja i realizacije dugoročnih strateških ciljeva.